الثلاثاء، 24 مارس، 2009

Mobility in Retail

تدور هذه المحاضرة حول الضغط الكبير على المحلات التجارية لتقليل التكاليف في الاوضاع الاقتصادية مع المحافظة على جودة خدمة العملاء. و يمكن الحصول على هذه المميزات بتقليل أوقات عدم البيع مع المحافظة على الجودة. حلول التجوال تعتبر من اهم العوامل للوصول الى هذه المميزات لانها توفر الوصول السهل للمعلومات.

للحصول على مزيد من المعلومات عن هذه المحاضرة: 

This session shows the amount of pressure on retailers to reduce costs because of the economic downturn and in the same time deliver excellent customer service and the best way to do that is by reducing the non-selling time and improve the customer experience. Mobility solutions are a key enabler for customers because it means easier access to information and communication and to organization because its about customer experience and employee productivity which help the retailers to rapidly respond to changing business needs.

For further information about this session:
Mobility in Retail

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق